Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Bir çöplükte iki horoz ötmez

Να με συμπαθάτε για τους Τούρκικους τίτλους που βλέπετε και, λογικά, σπάτε το κεφάλι σας να βρείτε τι σημαίνουν. 

Όχι ότι κόπτεστε και τρελά, αλλά λέμε τώρα...

Αυτή η γλώσσα πραγματικά με ακυρώνει. Δεν έχει σχεδόν καμία "ευρωπαϊκή βάση" και ψιλοζορίζομαι να μάθω κάποια πράγματα. Σιγά σιγά, όμως, έρχεται και το κοκό. Που θα μου πάει; Θα την μάθω καλύτερα και από κάποιες "Τουρκολόγες"...

Τώρα που είπα "Τουρκολόγες", έχω να αναφέρω τα εξής: Από τον άλλο μήνα (νομίζω) και μετά, θα γίνει κάτι το μαγικό (δεν θα γίνει και η "φαντασία" του Disney). Πιο πολύ για βρωμιά μου κάνει εμένα, αλλά θα καταλάβετε στην συνέχεια...

Έχω μια φίλη (την "Τουρκολόγα" που έλεγα) την οποία για ευνόητους λόγους, εφεξής θα την λέω Danny Goodman (δεν είναι τραβέλι, απλά κάφρος - και κυρία), η οποία - ωσάν τους περισσότερους πλέον Έλληνες - αναζήτησε την τύχη του/της (κοντεύω να μπερδευτώ και εγώ με αυτή την αλλαγή φίλου που έκανα στην κοπελιά...) στο εξωτερικό - και τα κατάφερε, απ' ό,τι φαίνεται! Κάνει αυτό που γούσταρε (να μην κάθετε στα αυγά της - άσε που αυτό της ταιριάζει στην τελική)...*

Μωρέ, τι μου ήρθε στο μυαλό μόλις τώρα... Ότι το Danny θα μπορούσε να είναι και γυναικείο όνομα!  Ε Υ Ρ Η Κ Α !


Έλα βρε, όλα καλά!!! Το καλό μου ντράπηκε...


*...χωρίς να έχει την ανάγκη κανενός (την financial, για να τα πούμε και στην γλώσσα της λιγάκι :Ρ). Και λέω χαριτολογώντας "στην γλώσσα της", διότι το επάγγελμά της δεν της δίνει τόσες ευκαιρίες να μιλήσει στα Ελληνικά. Συνέχεια Τούρκικά και Αγγλικά. Σε λίγο θα γίνουν οι μητρικές της γλώσσες - άντε βρε! Σου έφεξε! Θα είσαι και δίγλωσση! Ατιμούλα...
Το θέμα έχει ως εξής: η Danny νιώθει μόνη εκεί, όσο και αν έχει να την συντροφεύει ένα lobby Ελλήνων που έχει δημιουργηθεί στον τόπο που δουλεύει (στην βάση της δουλειάς της, τέλος πάντων). Για να σκεφτείτε πόσο τρελή - σε λογικά πλαίσια, πάντα - είναι, έχει βρει παρηγοριά στο blog μου (φανταστείτε την απόγνωσή της εκεί πέρα). 

Στον καλύτερο γιατρό θα σε πάμε, κούκλα μου. Μην ανησυχείς...

Η Danny, που λέτε, γράφει το ημερολόγιό της - σαν καλό κορίτσι που είναι. Σκέψεις, συμβάντα, κουλές καταστάσεις και άλλα πολλά (ήδη διάβασα κάποια προσχέδιά της και ήταν όλα τα λεφτά). Επειδή είμαι ειλικρινείς μαζί σας, θα σας πω τι πραγματικά συμβαίνει: συμφωνήσαμε (μάλλον "πιέστηκα" και λίγο παραπάνω) να φιλοξενήσω χώρο για τα "απομνημονεύματά της. Αν και η πρώτη σκέψη ήταν να φαίνεται ότι και καλά τα κλέβω από κάποιον άγνωστο. Με λίγο καλύτερη σκέψη, δεν μου άρεσε και τόσο. Έτσι, αποφάσισα (-με;) να το κάνουμε ξεκάθαρο από την αρχή.

Μάλιστα, το όνομα του ιστολογίου ίσως να παρουσιάσει κάποιες αλλαγές - μικρές, μην φανταστείτε κάτι το ιδιαίτερο...

Έχω κάνει την απίστευτη καφρίλα να αποκρύψω το επάγγελμά της. Μάλλον δεν θα είναι και τόσο καφρίλα τελικά. Θα το ανακαλύψετε στην πορεία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: