Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Δεν τρέχει κάστανο

Σημαντικές αλλαγές από σήμερα, φίλοι μου! Έχω λάπιτοπι, πράγμα που σημαίνει ότι έχω γλιτώσει το βασικό έξοδο του ίντερνετ - όχι τελείως, βέβαια. Θα πληρώνω το μερίδιό μου στον ιδιοκτήτη, μιας και αυτός έχει το μόνδεμ. 24mbps και οι γραμμές είναι τέσσερις (από πέντε). Δεν με χάλασε καθόλου! Ας είναι καλά η καλή μου η αδερφή και οι καλοί μου οι γονείς που μου το φέρανε εδώ στα "απομακρυσμένα". 


Καρδούλες!!! <3


Ευτυχώς που έμεινε η μητέρα και σήμερα. Μαγειρέψαμε, ψωνίσαμε, ξανά ψωνίσαμε, γενικά κάναμε πολλά ψώνια σήμερα. Τι λαχανικά θες, τι κρεατικά θες (εντάξει, λίγο τσιτσί που και που χρειάζεται). Ενθουσιάστηκε την προηγούμενη φορά με τα κρεμμύδια. Ήταν, λέει, πολύ ζουμερά. Έχω ακούσει για πορτοκάλια, για μανταρίνια, εσπεριδοειδή γενικότερα, αλλά για κρεμμύδια πρώτη φορά το ακούω. Όπως και να έχει, σήκωσε το μανάβικο από κρομμύδια. 

Κόντευα να ξεχάσω πως είναι να μαγειρεύει κάποιος άλλος για σένα. Θα μου πεις, δεν είμαι και πολύ καιρό εδώ πάνω μόνος. Σχεδόν ανά δυο εβδομάδες έρχεται και κάποιος (οι γονείς μου στην προκειμένη περίπτωση - άντε, σγα σγα να έρχεται και κανένας από εσάς... Ναι! Εσένα λέω που διαβάζεις τις γραμμές αυτές). Αλλά, σαν το φαγητό από τα χέρια άλλου, και δη έμπειρου στην μαγειρική, είναι άλλη φάση.

Σήμερα έκανα μια δραματική διαπίστωση. Για όσους δεν ξέρετε (βασικά, κανένας σας δεν το ξέρει), ο μετρητής του ρεύματος (a.k.a. "χελώνα", πλέον γνωστό και ως "αντίστροφη μέτρηση θανάτου τσέπης") είναι μέσα στο σπίτι. Καλή φάση, διότι βλέπεις ανά πάσα στιγμή τι καταναλώνεις. Εκεί που μαγειρεύαμε (δηλαδή, μαγείρευε), έριχνα και κανένα βλέφαρο στο διάολο αυτό. Εκείνο το δισκάκι (πως σκατά λέγεται δεν ξέρω), ενώ όταν ανάβεις απλά γυρίζει και το βλέπεις να κινείται αργά και σταθερά, όταν ανάβεις τον φούρνο ή το μάτι (ή το θερμοσίφωνα μια άλλη φορά που το έβλεπα) απλά χάνει την μπάλα. Σήμερα, εν ολίγης, καταναλώσαμε 5 κιλοβατώρες! Τώρα πως μεταφράζεται σε τιμή δεν ξέρω, αλλά μου φάνηκε πολύ. Αν ξέρει κάποιος, ας βοηθήσει. Βαριέμαι να κάνω αναζήτηση στο ίντερνετ για το πόσο αντιστοιχούν κλπ κλπ...


Κάτι νούμερα που έχει...


Έχω τόσα αποθέματα τροφής, που υπάρχει περίπτωση να μου φτάσουν και μέχρι τον Ιανουάριο. Για να δείτε πόσο σας σκέφτομαι (αναφέρομαι στα πρεζόνια της καφεΐνης), έχω και καφέ ελληνικό και φραπέ (ντεκαφεϊνέ). Κανονίστε, διότι δεν μπορώ να τα πιω όλα αυτά μόνος μου! Επίσης, έχω μπόοολικη φέτα. Ατελείωτη, πραγματικά. Σε αυτό δεν θέλω βοήθεια. Είναι δικιά μου!


Έπος αθλιότητας η φωτογραφία...


Αυτιά για σήμερα. Αύριο πάλι. Πάω να ζήσω στιγμές οικογενειακής θαλπωρής. Ύπνου δηλαδή...




Υ.Γ. : Αμερικλάνε, αν με ακούς (βλέπεις, τέλος πάντων), έχω να σου πω το εξής: φέτες υπάρχουν πολλές. Σαν την φέτα Σουφλίου ΚΑΜΙΑ! Επίσης, μάθε μου να κάνω απεύθυνση. Πως περιμένω αυτή την μέρα...

1 σχόλιο:

Trendynator είπε...

Τελικά, το βρήκα μόνος μου. :)